Sprawdź idealne lokale na imprezy okolicznościowe

Prowadzanie mediów społecznościowych

Czy restauracja rzeczywiście potrzebuje oficjalnego profilu w mediach społecznościowych? W 2018 roku konto na portalu Facebook miało 16 milionów Polaków, a 80% z nich wchodziło na swój profil codziennie. Dobrze prowadzony fanpage pomoże zatem zbudować markę, a tym samym przyciągnąć nowym klientów.

prowadzenie mediów społecznościowych

Wyszukiwarka restauracji Menu dla Grup z chęcią zamieści ogłoszenia osób i firm, które zajmują się prowadzeniem kont w mediach społecznościowych. Jeżeli zajmujesz się choć jedną z poniższych kategorii, skontaktuj się z nami, a powiemy Ci jak bezpłatnie zamieścić swoją ofertę.

  • prowadzenie konta firmowego na Facebooku
  • prowadzenie konta firmowego na Instagramie
  • prowadzenie konta firmowego na YouTube, Pinterest, Google +, LinkedIn,
  • zwiększanie świadomości marki lub produktu
  • prowadzenie całego pakietu kont w mediach społecznościowych
  • aktywne pozyskiwanie fanów w social media
  • prowadzenie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych
  • prowadzenie konkursów na Facebooku
  • prowadzenie fanpage na Facebooku (tworzenie postów, komentowanie, interakcja z klientami)
  • tworzenie pozytywnego wizerunku marki lub produktu
  • prowadzenie Facebook Ads oraz AdWords
  • współpraca z influencerami i blogerami
  • monitoring wizerunku marki w Internecie

Masz pytania?

Zapraszam do kontaktu. Postaram się odpowiedzieć na każde pytanie!
Ania Anna Kotula